akisswithafist

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Natalie - 5 maj 2011 21:42

Fan. Jag hatar vissa minnen.

Fan. Jag hatar ovisshet.

Fan. Jag hatar ignorans.

Fan. Jag hatar självuptagna människor.

Fan. Jag hatar att jag alltid fuckar upp saker.

Fan. Jag hatar kukar.

Suck. Jag ogillar att jag inte har ett sommarjobb.

Suck. Jag ogillar testosteronstinna killar.

Suck. Jag ogillar kyla vid fel tillfälle.

Suck. Jag ogillar att jag måste låna någon annans Spotify.

Suck. Jag ogillar att jag kanske inte kommer kunna gå på balen.

Yes. Jag gillar detta typsnitt. Mumma.

Yes. Jag gillar trevliga människor.

Yes. Jag gillar sommarsallad med fetaost.

Yes. Jag gillar att mina piercingar matchar varandra.

Åh. Jag älskar att det snart är sommar.

Åh. Jag älskar att det snart blir åskväder.

Åh. Jag älskar skrattanfall.

Åh. Jag älskar Papa Roach.
Åh. Jag älskar mina vänner.

Åh. Jag älskar tatueringar.

Åh. Jag älskar mina familj.

Åh. Jag älskar Henne.

_________________________________________________ >8

Jomenhej. Jag har inte så mycket att säga idag, mer än att längtar tills att jag lägger mig. Har fått svaret på mina mysiska ljud ("Aliens") - det finns ett ekorrbo under mitt tak.

Skönt det iaf. Gillar inte aliens så västa mycket.

"Pleazzzzeh let meheh eatyooo braiinzz!"


Jag vill så mycket, och måste se till att det blir så. Annars är jag ju sådär dålig som jag får mig själv att framställa mig själv att verka som, fast jag egentligen inte är - vilket jag ska bevisa. För mig själv, that is.
My future is in my hands.

And always has been.



Hej-då, nu ska jag dricka saft.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards