akisswithafist

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Låt mig bara älska dig. Låt mig bara spöa dig.

Av Natalie - 17 april 2011 18:30

Bah. En utmattad lessamhetssuck. Bah, bah, bah. Fjortis och får.


Fredagen var trevlig. Öl, fint väder, underbara människor, och chillidilli. Fick inspiration av min man Marilyn Manson, så vi såg ju ut som.. Skit. Fyllekajor + smink á la M.M Inte bra.
Sen fick jag för mig att klä på mig brudkläder. Korsett, kjol och hela kitet. Det gick jag UT I. Satte upp "Zwilling"-affischer. Klättrade upp på tak. Lekte i lekparker. Pratade. Rökte. Var glada. Träffade henne som jag "slutit fred med".

Lördagen var väl ganska nice den med. Kom hem vid 2, fixade mig. Främmandet till mina fosterföräldrar kom, som alla skulle äta och bli fulla här. Jag satt vid datorn och var asocial, förutom när jag skulle röka. Försökte få reda på om hon skulle på Tranan, vilken tid, och allt sånt. Blablablabalalbablalba. Fick skjuts till Tranan, och märkte att jag glömt mitt leg.

Tur att man är stammis.

Skulle egntligen bara stannat till 12, men eftersom jag saknat henne jättemycket, så fixade jag så att jag kunde sova hos bästa vän ist, och då stanna till 2.
Då drack jag lite mer, hehehehehe. Jag fick.. hur mycket blir det.. 8 cl lakrits-shot för en 5:a. JA, JAG ÄR BÄST.

Öl, öl, öl, cigg och kyssar med flickor jag inte kan namnet på.
Fattade man ju.

Idag, söndag, är jag bara allmänt jävla skitbitter.

Jag vill ha en flickvän som jag kan vara kär i, som är kär i mig, som jag gör allt för, som jag kan behandla som en jävla prinsessa, och bara vara världens bästa flickvän för. Som säger att jag är bra. Som spontankysser mig. "Jag älskar dig".

(TYVÄRR SÅ ÄR JAG DÖMD TILL ATT VARA DEN MÄSNKLIGA VERSIONEN AV FORREVER ALONE.)

Tack på förhand.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 19 maj 2011 20:44

                                                     What are words when you really don't mean them when you say them.                                         Fucking shit vad fort saker och ting kan ändras.Igår kl. 21.20 bestämde jag m...

Av Natalie - 17 maj 2011 21:10

                                                                  
                                                            
                                Put on your fake smile and be imaginary-happy, my friends.                 ...

Av Natalie - 8 maj 2011 00:41

Jag tror jag tappat min värdighet. Det är alltid jag som väntar. Jag som förlåter. Jag som hela tiden tänker på fina saker som skulle kunna göras, så att de kunde bli såna fina minnen som man berättar för sina barn. Jag som saknar. Jag som älskar s...

Av Natalie - 5 maj 2011 21:42

Fan. Jag hatar vissa minnen. Fan. Jag hatar ovisshet. Fan. Jag hatar ignorans. Fan. Jag hatar självuptagna människor. Fan. Jag hatar att jag alltid fuckar upp saker. Fan. Jag hatar kukar. Suck. Jag ogillar att jag inte har ett sommarjobb....

Av Natalie - 28 april 2011 13:30

Kul att min dator säger att vissa ord som ska vara sammansatta är.. fel. Sär skrivning liksom, det är så fint.Bahahahahahahaha, ja. Hej. Idag vet jag ingenting mer än jag gjorde igår, förutom att jag kan skriva på datorn utan att kolla på tangenterna...

Ovido - Quiz & Flashcards