akisswithafist

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

I think there's something left for you and me.

Av Natalie - 20 mars 2011 19:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natalie - 19 maj 2011 20:44

                                                     What are words when you really don't mean them when you say them.                                         Fucking shit vad fort saker och ting kan ändras.Igår kl. 21.20 bestämde jag m...

Av Natalie - 17 maj 2011 21:10

                                                                  
                                                            
                                Put on your fake smile and be imaginary-happy, my friends.                 ...

Av Natalie - 8 maj 2011 00:41

Jag tror jag tappat min värdighet. Det är alltid jag som väntar. Jag som förlåter. Jag som hela tiden tänker på fina saker som skulle kunna göras, så att de kunde bli såna fina minnen som man berättar för sina barn. Jag som saknar. Jag som älskar s...

Av Natalie - 5 maj 2011 21:42

Fan. Jag hatar vissa minnen. Fan. Jag hatar ovisshet. Fan. Jag hatar ignorans. Fan. Jag hatar självuptagna människor. Fan. Jag hatar att jag alltid fuckar upp saker. Fan. Jag hatar kukar. Suck. Jag ogillar att jag inte har ett sommarjobb....

Av Natalie - 28 april 2011 13:30

Kul att min dator säger att vissa ord som ska vara sammansatta är.. fel. Sär skrivning liksom, det är så fint.Bahahahahahahaha, ja. Hej. Idag vet jag ingenting mer än jag gjorde igår, förutom att jag kan skriva på datorn utan att kolla på tangenterna...

Ovido - Quiz & Flashcards