akisswithafist

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

STÅKHÅLLM

Av Natalie - 29 mars 2011 21:16

Höhöhöhöhöhöhö. Jävla rock n' roll det var i Stockholm då! Dag ett, soligt väder, chillidill och gå på systemet. Hela klassen gick ut och åt och drack öl, sen begav sig hälften hem för "vandrarhemskrök" medan jag och 4 till gick till en sportbar och chillidillade. Slutade med att vi vart rätt dragna innan vi skulle hem te vandrahemmet! Ett plus för bartendern som gav oss rabatt på shotbricka med 6 shottar (vanl. pris: 40 st. spec. pris för oss: 20 styck), och jag fick en enskilld shot för bara 25. GÖTTANS! :D


Sen begav vi oss hem, och ojojojojojoj.. Där var det röj vill jag lova! Öl och vin i massor, och alla var dängfulla. Någongång under denna kväll/natt bestämde sig.. hm.. Jag och 6 stycken i klassen varav 4 killar  att springa in i tjejernas dusch och ja.. Duscha tillsammans - nakna. HAHAHA, gotta love my class.


Efter denna bravad och många jävla skratt åt snoppar, bröst och pullor så gick vi alla tillbaka till "partyrummet" (vi hade barrikerat killarnas rum), och mötte två gansterturkar. Jao len, shoo bree, mamma, brür etc. etc. och de förjde med in på rummet och chillade. Märk väl att vi då var.. 10 stycken i ett rum med två våningssängar och en och en halv meter max mellan, haha.
Turkboysen satt där och gangstersnackade om all skit de höll på med, om deras bröder och farbröder som var med i Bandidos och sådant, hur många de dödat, massa shit. Kallade även den vitaste pöjken i sällskapet för blatte, HAH.
Jag, med mina fina privilegium som kvinna, fick låna en jacka av en "brür" som var "X-teams gängjacka", och i vårat onyktra tillstånd tyckte vi alla att det var svincoolt  (dock inte för att det var en "gängjacka", för det syntes tydligt att den inte var det, utan för att den kanske var dyyyyyr) när turkishman säger att jag får jackan! HAPPYHAPPYHAPPY! :D

Han hade säkert baxat den från HM (där den visade sig komma ifrån) men vem bryr sig! SKITSNYGG ÄR DEN IAF! Puss på det. Turkarna i Sthlm är nice, om än smått mytomaniska.
Festen höll på till en.. halv 4, efter samtal om kukstorlekar, brudar, knulla och annat grabbsnack (fick sova med boysen i klassen), och slutade med en tävling om sista ordet mellan mig och Anton. Jag vann. Otippat.


Fick även ett nytt smeknamn: Högtalar-Natalie.

"Hörrudu, Högtalar-Natalie. Kan du skruva ner volymen lite?"


Resan blev mer värd än jag tänk mig, trots pissväder, trött kropp och lite, lite pengar.
Förresten, ät aldrig på Dragon Gate. Döm inte hunden efter håret, i den dåliga bemärkningen.


Imorgon kommer en lista på min..topp.. 10 snygga brudar! HOLLAAAA




'Cuz you know this old love has me bound.
I helgen kommer hon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 19 maj 2011 20:44

                                                     What are words when you really don't mean them when you say them.                                         Fucking shit vad fort saker och ting kan ändras.Igår kl. 21.20 bestämde jag m...

Av Natalie - 17 maj 2011 21:10

                                                                  
                                                            
                                Put on your fake smile and be imaginary-happy, my friends.                 ...

Av Natalie - 8 maj 2011 00:41

Jag tror jag tappat min värdighet. Det är alltid jag som väntar. Jag som förlåter. Jag som hela tiden tänker på fina saker som skulle kunna göras, så att de kunde bli såna fina minnen som man berättar för sina barn. Jag som saknar. Jag som älskar s...

Av Natalie - 5 maj 2011 21:42

Fan. Jag hatar vissa minnen. Fan. Jag hatar ovisshet. Fan. Jag hatar ignorans. Fan. Jag hatar självuptagna människor. Fan. Jag hatar att jag alltid fuckar upp saker. Fan. Jag hatar kukar. Suck. Jag ogillar att jag inte har ett sommarjobb....

Av Natalie - 28 april 2011 13:30

Kul att min dator säger att vissa ord som ska vara sammansatta är.. fel. Sär skrivning liksom, det är så fint.Bahahahahahahaha, ja. Hej. Idag vet jag ingenting mer än jag gjorde igår, förutom att jag kan skriva på datorn utan att kolla på tangenterna...

Ovido - Quiz & Flashcards