akisswithafist

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Dancing with myself!

Av Natalie - 3 april 2011 18:19

It’s after midnight
And nothing really matters to me
Panama red goes straight to your head
At least if you've been drinking for free


Det enda jag har att säga om helgen är att den hade sköna mornar ;)


OCH att jag äntligen har reached a conclusion gällande nästa tatuering;

"Dancing with myself"

runt högra handleden. Lite nasty sådär. Men du vet min stil, den är smutsig, ren och clean.


MED DET SAGT, så tänker jag lista min top 10 snygga brudar!

(de tre första är i ordning, men resten bara är, för de är lika snygga)


1. Body Dalle - min famtida fru. Dock är hon straight, har barn och är inte längre den hardcore punkbrud som jag fastnade för när hon sjöng i The Distillers (mitt favoritband). Pundarsnygg, tatuerad, mohawkbrud och med röst som om hon rökt 5 paket cigg om dagen sen hon var 10 och som är en av grabbarna gör henne till ene definitiv etta på min lista och nr. 1 kalsongblötare, åtminstone när hon var ung. Nu är hon en has-been-naughty MILF.

   


2. Angelina Jolie - behövs egentligen en förklaring? Den kvinna som kan vara så jävla sexig trots att hon cleanat upp sig och har 8 barn och är gift med Brad Pitt. Back in the days när hon levde livet som en jävla rockstar med vita näsborrar, knullade brudar och delade blod med sina älskade är ändå mer än hälften av hennes liv byggt av. Kolla filmerna Gia, G.I, Wanted, Mr. and Mrs. Smith, Girl, interrupted, Tomb Raider, Changeling för att nämna ett par, så förstår ni - KVINNAN ÄR SEXIG OAVSETT VILKEN ROLL HON SPELAR!

 


3. L.P - YouTube - L.P "Good With You/Cling To Me" 

Det utseendet, kombinerat med den rösten, med de texterna, och musikstilen, klädstilen, och utseendet och rösten, och låten, och rösten, OCH RÖSTEN! HERREGUD! LYSSNA PÅ RÖSTEN!!!!! Åh, gud. Jag är kär i den. Det plus att det finns noll info om henne som privatperson, gör det hela sååå mycket mer intressant. Hon är dock flata. Det har jag bestämt.

 


4. Megan Fox - kan inte ha en lista utan henne. YUM.

 


5. Tegan and Sara - snygga, skönsjungande, gitarrspelande flat-tvillingar. Blir inte bättre än så.

 


6.Katherine Moennig - Shane från L word. HUR I HELA HELVETE KAN HON INTE VARA FLATA? Det går inte ihop för mig. Alla tjatar om hur snygga de andra brudarna i serien är, men för fan. Hon dricker hela tiden, knullar brudar på löpande band och är asgrabbig. 100%-arn.

 


7.Jessica Szohr - är tydligen med i Gossip Girl? Hade jag ingen aning om, men snygg som in i helvete är hon. Checka leendet liksom! Är det bara jag som tycker hon är lik Megan Fox?

   


8. Amanda Seyfried - söt, snygg, bra skådis, blond (= ?!?!?!?!?, fan skärp dig Natalie!).Fast hur fan kan man säga nej till denna pudding? Går ICKE.

 


9. Amanda Jenssen - snyggaste blondinen ever. Sjunger som en fuckking gudinna, med den där raspiga jassrösten. Ååååh.. Och skånskan på det.. Jag smälter.

 


Det roliga är att jag inte gillar brudiga brudar, men de flesta på denna lista är brudaiga brudar. Hm.. OCH jag gillar inte blondiner, men ändå kom två med på top 9? Jag är nog ganska öppensinnad ändå!


HEJDÅ NU SKA JAG DREGGLA ÖVER SHANE I L WORD

 
 
aewinn

aewinn

10 april 2011 19:30

konstigt, amanda seyfried är åxå på min lista, fastän jag normalt sett gillar brudar som olivia wilde å angelina..va e det me amanda?

http://aewinn.bloggplatsen.se

 
Emil

Emil

11 april 2011 05:40

Fan vad uppfriskande att hitta någon som har problem, men som inte sitter och suger på det som en karamell med klyschor som: "Fy fan va synd det är om mig.", "Mina armar är ett knivställ, buhu.." osv osv. Nu har jag ju inte kollat bloggen från början till slut i och för sig..

Jaja, tack för att du lade upp bloggen i rampljuset. Ska ta mig en närmare titt på den när jag inte är ap-trött...

http://www.foul-art-photography.bloggplatsen.se

 
Baraa

Baraa

11 april 2011 15:37

Intressant blogg! Du är oerhört stark.

http://person.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 19 maj 2011 20:44

                                                     What are words when you really don't mean them when you say them.                                         Fucking shit vad fort saker och ting kan ändras.Igår kl. 21.20 bestämde jag m...

Av Natalie - 17 maj 2011 21:10

                                                                  
                                                            
                                Put on your fake smile and be imaginary-happy, my friends.                 ...

Av Natalie - 8 maj 2011 00:41

Jag tror jag tappat min värdighet. Det är alltid jag som väntar. Jag som förlåter. Jag som hela tiden tänker på fina saker som skulle kunna göras, så att de kunde bli såna fina minnen som man berättar för sina barn. Jag som saknar. Jag som älskar s...

Av Natalie - 5 maj 2011 21:42

Fan. Jag hatar vissa minnen. Fan. Jag hatar ovisshet. Fan. Jag hatar ignorans. Fan. Jag hatar självuptagna människor. Fan. Jag hatar att jag alltid fuckar upp saker. Fan. Jag hatar kukar. Suck. Jag ogillar att jag inte har ett sommarjobb....

Av Natalie - 28 april 2011 13:30

Kul att min dator säger att vissa ord som ska vara sammansatta är.. fel. Sär skrivning liksom, det är så fint.Bahahahahahahaha, ja. Hej. Idag vet jag ingenting mer än jag gjorde igår, förutom att jag kan skriva på datorn utan att kolla på tangenterna...

Ovido - Quiz & Flashcards