akisswithafist

Alla inlägg under mars 2011

Av Natalie - 29 mars 2011 21:16

Höhöhöhöhöhöhö. Jävla rock n' roll det var i Stockholm då! Dag ett, soligt väder, chillidill och gå på systemet. Hela klassen gick ut och åt och drack öl, sen begav sig hälften hem för "vandrarhemskrök" medan jag och 4 till gick till en sportbar och chillidillade. Slutade med att vi vart rätt dragna innan vi skulle hem te vandrahemmet! Ett plus för bartendern som gav oss rabatt på shotbricka med 6 shottar (vanl. pris: 40 st. spec. pris för oss: 20 styck), och jag fick en enskilld shot för bara 25. GÖTTANS! :D


Sen begav vi oss hem, och ojojojojojoj.. Där var det röj vill jag lova! Öl och vin i massor, och alla var dängfulla. Någongång under denna kväll/natt bestämde sig.. hm.. Jag och 6 stycken i klassen varav 4 killar  att springa in i tjejernas dusch och ja.. Duscha tillsammans - nakna. HAHAHA, gotta love my class.


Efter denna bravad och många jävla skratt åt snoppar, bröst och pullor så gick vi alla tillbaka till "partyrummet" (vi hade barrikerat killarnas rum), och mötte två gansterturkar. Jao len, shoo bree, mamma, brür etc. etc. och de förjde med in på rummet och chillade. Märk väl att vi då var.. 10 stycken i ett rum med två våningssängar och en och en halv meter max mellan, haha.
Turkboysen satt där och gangstersnackade om all skit de höll på med, om deras bröder och farbröder som var med i Bandidos och sådant, hur många de dödat, massa shit. Kallade även den vitaste pöjken i sällskapet för blatte, HAH.
Jag, med mina fina privilegium som kvinna, fick låna en jacka av en "brür" som var "X-teams gängjacka", och i vårat onyktra tillstånd tyckte vi alla att det var svincoolt  (dock inte för att det var en "gängjacka", för det syntes tydligt att den inte var det, utan för att den kanske var dyyyyyr) när turkishman säger att jag får jackan! HAPPYHAPPYHAPPY! :D

Han hade säkert baxat den från HM (där den visade sig komma ifrån) men vem bryr sig! SKITSNYGG ÄR DEN IAF! Puss på det. Turkarna i Sthlm är nice, om än smått mytomaniska.
Festen höll på till en.. halv 4, efter samtal om kukstorlekar, brudar, knulla och annat grabbsnack (fick sova med boysen i klassen), och slutade med en tävling om sista ordet mellan mig och Anton. Jag vann. Otippat.


Fick även ett nytt smeknamn: Högtalar-Natalie.

"Hörrudu, Högtalar-Natalie. Kan du skruva ner volymen lite?"


Resan blev mer värd än jag tänk mig, trots pissväder, trött kropp och lite, lite pengar.
Förresten, ät aldrig på Dragon Gate. Döm inte hunden efter håret, i den dåliga bemärkningen.


Imorgon kommer en lista på min..topp.. 10 snygga brudar! HOLLAAAA




'Cuz you know this old love has me bound.
I helgen kommer hon.

Av Natalie - 20 mars 2011 22:36


1. Älska bara de som förtjänar din kärlek. Slöseri på dyrbar tid,  en människa som förstör ditt liv.

2. Vänner växer inte på träd, buskar, i jord, etc - de ser till att du inte bli växtnäring i förtid.

3. Spring för livet om du är nummer två för en människa som är nummer ett för dig.

4. Lyssna på skitsnack. Du lär dig mycket om den som snackar.

5. Hoppas inte för mycket på det som, om det visar sig vara felberäknat, skulle kunna få dig att hoppa.

6. Intimitet är en kärleksförklaring.

7. Du blir inte söt av socker.

8. Ärr påminner oss om att det förflutna existerat.

9. Hycklare luktar illa.

Av Natalie - 20 mars 2011 19:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natalie - 20 mars 2011 19:12

Vill du ha mitt lösen till de låsta inläggen, skicka ett PM på facebook vettja!

NATALIE MARS HETER JAG DÅ NI SOM INTE VET DET HEJHEJHEJ

Av Natalie - 16 mars 2011 16:46

9 månader tar det att skapa livet, men en sekund tar det att rasera hela skiten.


Hej. Hej. Hej. Det var ett tag sen jag skrev här. Hej. Sitter här och sitter, och sitter med en begynnande ångest som kryper under revbenen. Krypkryp. Det är som en omvänd lyckokrypning. En lyckokrypning kittlas, medans en ångesrkrypning får mig att må illa. En liten sate som står och drar med slemmiga, fula fingrar på mina lungors utsida, för att hitta den där öppningen som den ska krypa in igenom, för att fullborda sitt verk - full ångest. 

Jag måste nog skaffa ett lungskydd. Vill du vara det?


Jag tror vi har gäster här hemma nu. Jag har inte varit ner och kollat. De ska äta här. Barn och ljud och ljud och barn, och människor som är tillsammans och har barn och ljud och barn och ljud. Ska äta här. Jag äter sen tror jag.



Det har hänt en hel del på kort tid, må jag säga. Total lycka och raserande sorg. Gott och ont. Skitfanhelvete och fanvajävlaBRAAAA.

Sktifanhelvetet skedde för ca en vecka sen plus någon dag. BLÄ. Denna människa, som bara... Jag vet fan inte vad hon gör och har gjort. Hon representerar naivitet för mig. För mig. I mig. Jag. Jag var naiv som en jude. Då fick jag en rakhöger rakt i ansiktet, sen i magen, sist i hjärtat. Sjukt skönt, vill jag lova. Det hon sa slet bort en bit av mitt jävla hjärta, som hon haft en sån stor del av, den jäveln. Tur var väl att jag är så jävla härdad att jag har tyrckförband för hjärtat vid akutfall. Men det brast ju tillslut. Och då blev det pinsamt, eftersom jag bröt ihop framför en människa som jag inte känt speciellt länge.  Dock är hon en fin människa, och det lättade lite att hon bara fanns där. Bra det, annar hade det fan inte gått bra. Skitfanhelvetet är ute ur mitt liv nu. Bäst så. Hejdå, lilla du. LILLA DU. Fuck you..

Ja, jag är full av ilska. Hej.

FanvajävlaBRAAAA skedde för.. 4 dagar sen. Hihi, F1 nice. En viss människa chockade mig i positiv benämning, då hon accepterade det jag försökt få henne att göra över ett år. Hoppet tändes, och fan vad det brann! Det var den lilla kärlekspyromanen i härtat som kom fram ur sin väl valda vrå. Shit vad skönt det var! Ren lycka har jag inte känns på jag vet inte hur länge, så detta fick mig att gråta - AV GLÄDJE! Den fina människan och jag kanske får det bra igen, nu när det största hindret är ur vägen? *dancingdancing*


Fast jag vet att det kan raseras liks fort som det skapades, så jag hoppas inte allt för mycket. Bara lite. Kanske. FETT JÄVLA MYCKET. Eller..? Jag vill ju att detta ska bli bra!

Du och jag, söte. Kampen har börjat nu, och vi ska klara det. Nu.


 

Ovido - Quiz & Flashcards