akisswithafist

Alla inlägg under december 2010

Av Natalie - 28 december 2010 17:57

Jag tycker inte att det borde få vara såhär. Att älska på avstånd har fått en ny betydelse. 

"Jag hatar att jag älskar dig,

och jag älskar dig så mycket at jag hatar mig."


Jag hoppas du flyttar hem snart. Jag hoppas det löser sig för dig. Jag hoppas jag får ge dig det jag kan. Jag hoppas världen blir en vacker plats igen. Jag hoppas cirkeln rätar ut sig och blir en rak linje rakt upp. Jag hoppas du tänker på mig. Jag hoppas tiden går fort. Jag hoppas det lilla hjärtat fortfrarande pulserar då. Jag hoppas du inser vilken kärlek som bara finns att hämta hem. Jag hoppas du klarar dig ur helskinnad. Om inte, hoppas jag att jag får agera förband. Jag hoppas vi kan bli två människor med samma puls. Jag hoppas du blir min. Jag hoppas jag får hålla din hand i slutet av tunneln. Jag hoppas på lycka. Jag hoppas på dig.

Jag har lärt mig en sak. Man ska aldrig tappa hoppet.


Det gäller bara att hålla ut, och inte gå sönder på vägen.


Av Natalie - 26 december 2010 20:32

Årets P&L är ett måste. De har släppt kanske en tredjedel av alla band, och det är redan hur många band/artister som helst som jag vill se:

Kings of Leon

Journey

The Sounds

Social Distortion

Anna Järvinen

Asta Kask

Kapten Röd

Maskinen

Mustasch

Oskar Linnros

Petter

Ras Cricket

The Haunted


DET ÄR JU HELT GALET!


Nu kommer en liten cashlista:

Spara alla studiebidrag 2011 fram till maj: 5250 ;-.


Biljett: 1800 ;-

Resa: Ca. (+-) 600 ;-

Öl, sprit: Ca. 600

Mat: Ca. 500 ;-

Summa: Ca. 3500 ;-

Resterande, göra vad fan jag vill med: Ca. 1750 ;- 



UNDERBART KOMMER DET BLI!

Av Natalie - 26 december 2010 13:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natalie - 25 december 2010 18:33

Ja, men hej! Sitter och lyssnar på massa peppmusik, men det är ju fucking mer än 3 timmar kvar tills jag ska ner på Tranan......... Jävla ovärt, eftersom jag redan är fixad, och allt. Bara för att bajsprupp Emma skulle äta på Max, och inte tog det tåg hon skulle!

KVINNOR!! :@

..men skitsamma, får väl sitta här och digga 3oh!3 och sminka om mig 100 ggr, och byta kläder och dansa framför spegeln. Kanske spelar in min ensamhet, och gör en videoblogg?

JA! NU SKA JAG HÄMTA LAPTOPEN!

HÖRS (ELLER SES I DIMMAN)

Av Natalie - 25 december 2010 14:06

Men jo, hej. Sitter och lyssnar på Hope there'e someone - Anthony & the Johnssons. Mysig musik, check.

Igår var det julafton. Trevligt. Åkte till min stora tjocka släkt i Segersta, och blev bjuden på både starköl och schnapps till maten, haha. Märks att man "vuxit upp" lite, iaf åldersmässigt, och enligt andra.

Julklapparna:

- 500 av pappa <3

- Mer pengar senare.

- Två sminkapaletter + borstar! :D En med neutrala färger,och en med poppande :D AWESOME. Satt soom en litne unge och bara stirrade på dom, och sen gick jag upp och sminkkade om mig säkert 10 ggr! TACK FARMOR OCH KIRSI.

- Godis och sånt.

- En silverring.


Weho! Måste dock spara mina cash, och inte för att låta som en bratunge.. men jag hade räknat med lite mer cash. MEN JAG ÄR GLAD FÖR DET JAG FICK, FÖR DET FINNS DOM SOM INTE FÅR NÅGONTING! Så tack för allt, alla fina människor.


Ikväll blir det Lucy Seven med fina Emma. Kanske ska till hennes syster Ida först och förfesta, på saft. Awesome, jag vill inte bli fuller. Fy.

Sen den 29:e ska jag till Cindy, bby. Då blir det ännu mer awesome.


HEJDÅ NU SKA JAG GÅ OCH SMINKA MIG


Av Natalie - 12 december 2010 15:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natalie - 6 december 2010 12:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natalie - 5 december 2010 20:43


Åh vad glad jag blev när jag såg mitt kontoutdrag! JAG HAR 800 PENGAR! Hihih, pengar.

Detta innebär att jag kan köpa julklappar till de som förtjänar det, åka till sthlm i helgen med Cindyanka, åka på kryssning 29-30 med Malin och Emma, OCH kanske köpa den där makeup-paletten jag vill ha! SCOOOORE!


FÖRRESTEN, så ska jag gå ner 7 kg (y) Stop eating too much, bitch! :( Börjar bli en liten tjockis, ehehe.  Så, från och med imorgon ska jagg inte äta något tjockisbajs förutom mat (som man faktiskt behöver, ehheheheh). Min första plan var ju att inte äta något alls, men sen slog vett och sans in, för alla vet ju att om man inte äter något, ställer kroppen in sig på svält, och tar in allt man äter sen, och då gå rman upp mer i vikt ist. Fail.

Varför jag gått upp dessa kilon, är ju för att jag fortfarande äter som när jag tränade på heltid. Då gick jag ju inte upp ett smack, vilket är ganska logiskt. 4 träningar per vecka, plus en match = man kan äta vad fan som helst. Därför ska jag skaffa gymkort, för jag älskar att äta. Och dricka öl. Ehehehhee.


Mental istid, litegrann. Frostskada iaf.

Min psykolog gav mig förslaget att använda ett gummiband och snärta mig själv med, när jag berättade att jag alltid gick omkring med ett rakblad. True story. Haha. Jag har inget gummiband. En till sak, som också är typ som en tvångstanke: När jag åker bil har jag aldrig bälte på mig, just in case something "wonderful" would happen. Antar att det är spår som kommer sitta kvar länge. Trots att jag mår ok nu. Kriget med mig själv har börjat komma mot sitt slut, tror jag. Men som alla vet, lämnar krig förödelse efter sig, det lämnar spår. Det tar tid att bli som vanligt. Ska enligt min läkare äta tabletterna i minst två år också. Den tiden borde ju räcka för att kunna bli normal. Tur att de inte är så starka att man inte kan dricka på dom, så att vodkan kan göra mig vacker.

Och ja, jag lyssnar väldigt mycket på Imperiet.

Och en bekännelse: Jag lyssnar på fjortiskrap (typ sofijah, r.m.k, s.t.c, block 44, dole mm) och gråter över min patetsika människa ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards