akisswithafist

Alla inlägg under juni 2010

Av Natalie - 7 juni 2010 09:33

"lugna ner dej. Situationen är något överdriven, om du inte sj ser det så har du problem."


- Har du varit i situationen själv? När din bästa vän blir pissad på, kränkt varje dag? Kallade du situationen "överdriven" då också? Om du gjorde det antar jag att du inte har speciellt många vänner eller är speciellt omtyckt av de du har. Är det överdrivet att reagera när någon sårar ens bästa vän? Tror inte det. Det är du som har problem. Du borde lära dig se över hur man behandlar andra människor. Empati, slå upp det i en ordbok vännen.

Av Natalie - 2 juni 2010 08:20

JAG ÄR INTE ARG, JAG ÄR SÅ DJÄVULSKT FÖRBANNAD! Kan någon säga mig vart fan människors empati för medmänniskor tagit vägen?!  Dessa jävla äckel, som sitter på sin höga position, har tydligen rätten att leka gud, och bestämma andra människors framtid. Min bästa vän sökte till en skola, där hon skulle få utlopp för sin skrivartalang. Kom hon in? Nej. Tack vare dessa äckel som bröt sin tystnadsplikt, och berättade hela hennes bakgrund. De hade ett helt jävla möte om just henne! FAN! Nån dag senare får hon ett brev från skolan där det står "Vi har pratat med behandlingspersonalen på ditt hem, Grönås. Vi kan därför tyvärr inte ta in dig, då din bakgrund skiljer sig för mycket från de andra elevernas. "

HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ!????? JÄVLA ÄCKELFITTOR!

Idag ska jag ringa till äcklen och ställa dom mot väggen, fråga vad fan de håller på med. De kommer neka till allt jag har bevis på.  Fega jävla fitthoror är vad de är. Jag ska sätta dit dom å jävla hårt, att dom fan ska få känna hur det känns att inte ha någon framtid.

Ingen får min bästa vän att gråta.

Ovido - Quiz & Flashcards