akisswithafist

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Kom.

Av Natalie - 8 maj 2011 00:41

Jag tror jag tappat min värdighet.

Det är alltid jag som väntar. Jag som förlåter. Jag som hela tiden tänker på fina saker som skulle kunna göras, så att de kunde bli såna fina minnen som man berättar för sina barn. Jag som saknar. Jag som älskar sådär vilkorslöst, sådär som man ser folk göra i filmer. Så som alla säger att det inte går att göra, för det bara är på film. Det är alltid jag som riskerar, stressar, prioriterar och låter andra komma lite i skymundan bara för en stund med just den personen. Jag gör nästan vad som helst.

Sover ute för att kunna ta vara på tid.


Det värsta är när man vet att människan aldrig skulle göra samma sak.

Aldrig gjort.

Kommer aldrig.


För vi är inte såna som i slutet får varandra.


Varför ska jag alltid bli sådär stormande kär, och säga till människan att det är så. Alltid vara den som trånar. Varför händer det aldrig mig?
Är jag en sån människa som det tar tid att bli kär i, att lära sig tycka om och älska?

Det är så vitt jag vet inte någon som fallit huvudstupa för mig.

Så som jag gjort.

Det är FAIL.
Jag borde skapa en klon av mig själv, och leva i något slags incest-twin-klon-antiklimax, där jag blir trött på mig själv.

_______________________________________________>8


Du är oförstörd för mig.

 
 
brianna

brianna

11 maj 2011 15:06

men GAAAAH vad jag känner igen mej i det du skriver.

http://chilipralin.bloggplatsen.se

 
Baraa

Baraa

11 maj 2011 20:56

Vad fint och djupt du skriver. Jag blir tårögd.

http://person.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 19 maj 2011 20:44

                                                     What are words when you really don't mean them when you say them.                                         Fucking shit vad fort saker och ting kan ändras.Igår kl. 21.20 bestämde jag m...

Av Natalie - 17 maj 2011 21:10

                                                                  
                                                            
                                Put on your fake smile and be imaginary-happy, my friends.                 ...

Av Natalie - 5 maj 2011 21:42

Fan. Jag hatar vissa minnen. Fan. Jag hatar ovisshet. Fan. Jag hatar ignorans. Fan. Jag hatar självuptagna människor. Fan. Jag hatar att jag alltid fuckar upp saker. Fan. Jag hatar kukar. Suck. Jag ogillar att jag inte har ett sommarjobb....

Av Natalie - 28 april 2011 13:30

Kul att min dator säger att vissa ord som ska vara sammansatta är.. fel. Sär skrivning liksom, det är så fint.Bahahahahahahaha, ja. Hej. Idag vet jag ingenting mer än jag gjorde igår, förutom att jag kan skriva på datorn utan att kolla på tangenterna...

Av Natalie - 27 april 2011 18:04

Bah. Sitter hemma hos mor i Östersund och bara är. Att bara vara, och inte känna några krav, kan göra gott för själen. Speciellt när saker som vissa dyker upp, och raserar ens tillvaro med hammarslag och klumpar i halsen, och tårar på lut. Tårar på l...

Ovido - Quiz & Flashcards