akisswithafist

Alla inlägg under september 2010

Av Natalie - 26 september 2010 20:12

* Taste of chaos = minst 1500. (17/11)

* Tatuering = minst 2000. (??/??)


Vad är värt?


Och jag väntar. Väntar.

OCH, I LOVE PLAYIN' WITH FIRE!


Av Natalie - 23 september 2010 11:54

© Natalie Mars 

"Can't stay at home, can't stay at school,

old folks say "You poor little fool".

Bad nights causing teenage blues."


1.) IMORGON DRAR LURV OCH JAG TILL STHLM!

Awesome.


2.) Min ögonbrynspiercing börjar bli för lång (läkstav), men kan inte byta förän om en vecka.

Woho.


3.) Jag ska till tatueraren här i stan för att snacka/visa lite skisser.

Even more awesome.


4.) Jag ligger efter i skolan som fan. Speciellt i Pykologi A och Engelska C.

Not O.K


5.) Jag blir aggressiv av medicinen.

 NOT O.K


6.) CHERRY BOMB = Awesomeness.

Haha.


7.) "Have you ever dreamt being a cartoon?" HAHAHA.

Nej.


8.) Jag ska söka till Makeup Institute i Sthlm, kommer jag inte in så bajsar jag på dom.

Bokstavligt.


9.) Jag har varit rätt så produktiv idag.

YESSS! *scoremove*


10.) På måndag ska jag pierca läppen hos Jill.

Mitt-labrett, here I come.



heddå







Av Natalie - 22 september 2010 20:02

http://www.yourmeatismine.com/

Jag ska till Canada och gadda mig. HAHA, inte. Jag är dock intreserad av han, den där Yann. Hans konst är lite.. speciell. Och jag skulle VERKLIGEN vilja bli gaddad av honom. OjOJ, ja det vill jag!


"We're all in the gutter, but some of us are looking at the stars."

Nått sånt sks jag göra, men pallade inte fixa mer i PS,

men det ska vara som skissat på stjärnan(ni fattar om ni kollar på länken ovan).

Osäker på typsnittet också, men snyggt kommer det bli! Och DYRT. 

Av Natalie - 7 september 2010 11:28

  Detta ska gaddas på höger handled, i en spiral runt armen.



Hejdå, skitdag idag.


Littorin, ett jävla svin.

Det finns skitdagar, inte år.

RÖSTA RÖTT!

Av Natalie - 5 september 2010 18:15

Har märkt att jag inte blir varken manisk eller får ångest när jag målar. Jag blir helt inne i måleriet. Visst att tavlorna blir rätt depressiva, men det är ju för fasen sjävlterapi!

Hann med en tavla och en bild på vanligt målarpapper, som jag skissat upp när jag gick i nian! Ojojoj, säge jag bara. Har märkt att jag har någon sorstd sadistisk fetisch för ögonhålor som det rinner saker ur. Det är ju lite creepy. 


   

Före                                         Efter                                  Och skissen från 9:an!




Okey, gårdagen blev inte riktigt osm det var planerat. Wii-kväll men chibbe, läskeblask och snarr. Istället blev det akuten. Min älskade vän Camilla hade skurit sig i handleden, rejält, och det var tydligt att det behövdes sys. Så jag ixade skjuts (fick sen öra att jag skulle ringt efter ambulans.. men men..), åkte till akuten och hon fick sy 10 stygn. Satt och höll hennes hand.

Dumma, dumma lilla flicka! Jag hoppas verkligen du hittar ut ur dimman, för just nu kan jag inte göra mer än att ropa på dig, och hoppas du hittar rätt i den tjocka dimman, även kallad ångesten. Jag har för många problem med mig själv för att kunna agera kurator just nu. Jag kan finnas som stöd, för jag vill ju inte att du går genom helveten ensam.

Puss på dig.


Och nu till Dig.

Ska jag satsa? Chansa? Betta? Odds. Överväga. Se över. Betänka. Reflektera. Beakta.

Du är nog hon.

Av Natalie - 1 september 2010 12:27

Jag saknar.

Jag vill.

Jag lever.

Jag är ny.

Jag hatar.

Jag känner.

Jag sover.

Jag fokuserar.

Jag kämpar.

Jag ber om ursäkt.

Jag oroar mig.

Jag drömmer.

Jag hoppas.

Jag är dum.

Jag älskar.

Jag tänker fixa detta.

```````````````````

För det måste jag.

忘 记

Ovido - Quiz & Flashcards