akisswithafist

Alla inlägg under mars 2010

Av Natalie - 30 mars 2010 11:48

Jag trodde att jag inte kunde gråta längre. Har ju inte gjort det på länge, pga pillerna.

Nu går det inte att stoppa. Jag gråter innanpå och utanpå. Jag gråter överallt, när folk ser på. Jag gråter i min ensamhet, när jag egentligen ska sova. Tanken på dig, vad du gör, hur du mår, skrämmer mig. Snälla, försvinn inte. Du är värd så mycket mer.                                                  



Jag är vatten. Jag är salt.

Det finns inte inuti längre, allt är på mina kinder och överallt där jag är.

 Himlen faller aldrig,  jag faller alltid.

Våra minnen finns i stjärnorna,

och jag glömmer aldrig bort diamanterna i dina fingertoppar.


Av Natalie - 30 mars 2010 08:36

Ja, jag sitter med en rinnande snus och fisar i magen. Det är kul. Fisfis. Prupp.

OCH SOC ÄR FUCKED! De bara skiter på Lurv! FITTOR! Det fattar ju förfan INGENTING! Ni har "känt" henne i fucking 4 år, och jag som känt henne i snart 2 år, känner henne 10000000 gånger bättre än ni! NI ser ju bara vad som står på era jävla skitpapper! FUCK YOU!!!!!! Jag skulle slå er raKt öve käften, om jag kunde komma undan med det. Kanske ska planera en plan. Haha, planera en plan..

PASSA ER! :O


Kia får en kram.


IAF, idag är det en.. Vanlig dag. Vad menas med det? Jo, jag känner ingenting. Än.

BLAAHÄHÖH. Är det en känsla? Iaf känner jag så just nu.

Jag har en 1,5 liters Trocadero bredvid mig, betyder det att jag är tjock? :D HIHI

Hm.

Det suger verkligen att inte ha pengar på mobilen.


"When I'm at my worst is when I really feel alive. 

I cant stand to see you happy people smile,

Cuz I'm a killer, I'd love to make you cry."



IGÅR var en pissdag. Bråkade med dig, över det där, och jag vet hur dåligt du mår. Du mår säkert sämre än mig, och jag hatar mig själv för det. Det är ju mitt fel. Det blev ju inte bättre när Evelina och jag satt på samma buss som dig, förstår att du dog. HELVETE, det var inte planerat att bli så fel. Jag var så orolig hela dagen, kvälllen, natten. Sov inte ett piss. Grät. Ovanligt..

Gör du något så finns jag inte mer. Det har jag sagt hela tiden. Tro mig, hoppar du så hoppar jag. Bokstavligt. I would die for you.


En cigg skulle sitta bra nu.


Evelina gjorde mig lite glad iaf. Dålig humor.

Lurv är bäst. Våra videor gör mig glad, våra dagar gör mig glad, din existens gör mig glad.  

MALIN JOHANSEN GLAHS, JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN!




"They say I'm psyco, I should be put behind bars.

That I'm damaged, my soul is full of scars."



IAF, på torsdag klockan 11.45 åker jag till Umeå - Björkarnas stad. (Yes, Emelie saknar mig!) Iaf, då kommer jag sitta på en buss i 6 bajstimmar, så då kommer jag vara smsnörd higlevel. Ja. Ja. Ja. Ja. Vad mer? 6 timmar är lång tid. Och toaletterna är små :( HAHA, fetto-mig. Snarare klaustrofobi-mig.

Jag kommer ha med mig endast 500 kronor. Hm. Och det ska jag leva på i 33 dagar. Och så ska jag kanske köpa biljetter till Sthlm-Pride. 400 kr. Det får nog bli nästa månad om jag nu får åka. Ska åka med älskade mammi och Lurv isf, och vi ska vara kattvakt :S HAHA, men boende är boende. Saltsjöbo hette det tydligen. Hm, ja.

Det kommer bli sommarens höjdpunkt. Det enda jag kan se fram emot.


Lär dig se helheten, Natalie. Lev inte i en JÄVLA bubbla. Blubbblubb.

Fisk.

Humor igen.

Av Natalie - 29 mars 2010 13:17

Varför är jag så dum i huvet?


Jag älskar, jag tycker om. Jag sårar, och jag förstör. Förstör jag dig?

Det är inte meningen. Jag vill bara förstöra mig själv.

Jag vet nte var jag tog vägen, den där gången när jag försvann. Vet någon vägen dit, för jag har letat förjäves. Borta är Natalie Mars som ni är vana vid, hon finns inte. Den som finns nu är dum. Pilleknaprande. Självskadande. Elak. Allt jag inte vill vara, allt jag aldrig varit. Jag sårar de jag älskar, bara för att "jag" är som jag är. Det är inte jag. Det vet ni egentligen, men hur många är det som ser att jag är borta? Hur många ser igenom masken? Inte många. Kan någon leta fram mig, och ge mig en käftsmäll och få mig på fötter igen? Just nu ligger jag på marken. Sprattel.

Död fisk.

Ja, humor är ju ett bra sätt att skydda sig på.

Har jag också en Lucifer? Lika som sofia? Död åt honom.


Jag älskar dig, men jag sårar dig. Jag vet inte vad jag håller på med. Nått måste ha gått sönder i mig, när det tog slut. Det var då jag blev dum i huvet. Vad gick sönder? Hjärtat, hjärnan, jag?

Spola tillbaka 4 månader, snälla. Ge mig tid att förhindra det som blev. Det som dödade. Då hade vi varit lyckliga, så som vi var. Innan.

Jag saknar dig så mycket. Förvirringen är total. Totalt fucked up. Jag är en total fuck up. Fuck you up. Fuck you, Natalie Mars.

"Jag hatar dig så mycket!!!!"

Det gör jag med. För jag vet inte vem jag är.


KUUUUUK, så kan man säga. Man kan skrika FITTAAAAAAA, helveteeee, IDIOTJÄVEL!!!!!!!! Inget av dessa ord kan fixa det som hänt. Inga ord kan fixa det. Inte ens det tre orden. Det tre orden som jag tappat bort. De som borde betyda mest, men som är luft för dig. För mig. Vad är kärlek? Du var min.

Jag vill inte såra dig mer, jag vill inte betyda något för dig. Jag vill inte att du ska ha ont i själen. Jag vill inte vara den som tar sönder dig. Det mest värdefulla i världen.

Dimanter i dina fingertoppar, och jag är den enda som kan förstöra en dimant.

Då är man körd.


Jag vet inte hur, var och när jag hamnade här.

Natalie Mars var: glad, sprallig, shysst, positiv, en bra flickvän, gillade sig själv.

Natalie Mars är: självdestruktiv, bup-ad, deprimerad/piller, dum i huvet.



Vad är nästa steg?

Steget över kanten, eller steget mot det bättre?

Kanten är skrämmande nära igen. Det är jag som gått dit. Två milimeter.


Förlåt till alla jag sårat.


M.e

Av Natalie - 24 mars 2010 11:23

Jag har funderat ett tag, på just detta. Vissa kallar mig hypokondriker, men jag börjar allvarligt tro att jag antingen har ADHD eller är manodepressiv.

Ena stunden är jag HYPER, och jag menar H-Y-P-E-R. Andra stunden är jag lugn, nere och sjukt rastlös. Jag kanske bara är.. som jag är? :D


Idag skulle jag egentligen till Bup, men kärringen var sjuk, så fick en ny tid. Och förra veckan så glömde jag bort tiden, ehe. Skitsamma.

Mina nya piller ska inte smaka nått, men smakar körsbär? :S Ingen aning om varför. Konstigt. Eller så är det jag som är mer vrickad än jag trodde!

Jag är sjukt rastlös om dagarna. Det suger anus, för jag brukar tycka om att vara ensam i vanliga fall. I alla fall när jag är hemma. Men nu kliar det i hela kroppen om jag inte gör något, vill göra något hela tiden, ränna omkring, träffa folk. Vara hyper.

VARFÖR? Ingen vet...

Förresten, jag har ingen aning om vem jag är. Vad jag vill. Vart jag ska ta vägen.

VIRRVARR, överallt i min hjärnas alla vrår. :( Skolan suger, men utan utbildning blir jag underbetald lokalvårdare. Kärleken suger, för jag är oärlig, dum, kär, kåt, spontan, FUCKAD. Hemma suger, för jag blir så rastlös. Vädret suger, för det är för kallt för sommarjacka, men för varmt för vinterjacka.. Grus suger, för man kan inte skejta. Piller suger, för man kan inte festa.


Vad är gött då? Inget alls.

Kanske att sova. Och att min nya mobil med 8GB minneskort kommer i veckan, prolly.


Idag är jag nog lite bitter.



Av Natalie - 16 mars 2010 12:45

Min fina, tokiga, bästa, galna, underbara, vackra, störda, spralliga, sowboardåkande, regisör-cepehund. Svampbob 4-kant, Jesus, Azz eller rätt och slätt Lurv. Hon är verkligen min bästa vän! Finner du en person som passar bättre med en cepespontan nörd som mig, än Lurv, så är det en under som skett! Finns ingen som henne.

Från dag ett, då vi dansade på vårt lilla speciella cepevis, har det varit vi två. VI TVÅ MOT VÄRLDENS SKIT (och tillsammans gör vi allt bra)!

Är min dag låg, gör hon den skyhög! Hon är den som får mig le och skratta de äkta skratten när livet är skitutihelvetet dåligt. Det är så det ska vara. MIN BÄSTA VÄN ÄR ÄKTA, OCH VÄNSKAPEN STÅR PALL FÖR DE HEMSKHETER SOM HÄNDER!

Med henne kan jag vara mig själv, vara så idiotiskt dum i huvet och spontan jag vill, för jag vet att med henne är inget för konstigt - för hon är precis likadan! Vi är pusselbitar i livets pussel, och vi är de enda som passar med varandra.Bilden vi skapar, när vi är ihopsatta är en bild på sann vänskap - resten av pusslet är bara flygande bitar som kan lossna. MEN VI ÄR FÖR FAN IHOPLIMMADE MED SUPERJÄVLACEPELIM! JA, jag sa cepe. Cepehund cepehund cepehund.

Säg en kärlek som är som denna, säg en vänskap som är galnare än vår. Säg två människor som gör varandra lika hela som vi gör!

Jag älskar DIG bästa vän! :D



YEAAAAAHHHHHH MAN!!!!!!!

så att säga.



/ HOLE

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards