akisswithafist

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta.

Av Natalie - 17 oktober 2010 20:15

Jag har gjort det här så länge, så jag kan lika väl fortsätta

att älska dig.

Jag vet inte, hur jag ska orka vänta mer, men det är HON, så jag skulle göra det tusen gånger om - gå igenom detta helvete. Det är Hon med stort H. Min största kärlek, varför annars skulle jag fortsätta vänta? Fortsätta känna lika starkt, trots allt som varit och är? Det är för att DU är Hon.  Jag håller din rygg, vill dig bara väl. Allt som sagt, gjorts, alla misstag - jag glömmer inte, men jag har tagit lärdom av smärtan, din och min. Aldrig mer skulle jag låta oss skada varandra, nu ska jag ge dig mitt allt. Jag ska behandla dig med all den respekt och kärlek du förtjänar. Jag ska hålla din rygg, nu efter detta stora år av misstag. Jag ska ge dig det finaste jag har, och kämpa för att ge dig det du vill ha då jag för stunden inte har det. Jag ska kämpa för livet.Du får mig verkligen att vilja bli en bättre människa. Jag ska vara så bra jag kan,

för dig.

Jag älskar dig med hela mitt hjärta och själ.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 19 maj 2011 20:44

                                                     What are words when you really don't mean them when you say them.                                         Fucking shit vad fort saker och ting kan ändras.Igår kl. 21.20 bestämde jag m...

Av Natalie - 17 maj 2011 21:10

                                                                  
                                                            
                                Put on your fake smile and be imaginary-happy, my friends.                 ...

Av Natalie - 8 maj 2011 00:41

Jag tror jag tappat min värdighet. Det är alltid jag som väntar. Jag som förlåter. Jag som hela tiden tänker på fina saker som skulle kunna göras, så att de kunde bli såna fina minnen som man berättar för sina barn. Jag som saknar. Jag som älskar s...

Av Natalie - 5 maj 2011 21:42

Fan. Jag hatar vissa minnen. Fan. Jag hatar ovisshet. Fan. Jag hatar ignorans. Fan. Jag hatar självuptagna människor. Fan. Jag hatar att jag alltid fuckar upp saker. Fan. Jag hatar kukar. Suck. Jag ogillar att jag inte har ett sommarjobb....

Av Natalie - 28 april 2011 13:30

Kul att min dator säger att vissa ord som ska vara sammansatta är.. fel. Sär skrivning liksom, det är så fint.Bahahahahahahaha, ja. Hej. Idag vet jag ingenting mer än jag gjorde igår, förutom att jag kan skriva på datorn utan att kolla på tangenterna...

Ovido - Quiz & Flashcards