akisswithafist

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Natalie - 12 oktober 2010 10:09

Sin, sin, sin, sin. Fuck you! Det är bara massa regler på hur man ska och inte ska uppföra sig, men det gör ju fan ingen skada! Jävla idiotreligion. Var inte gay, det är fel, men kom till mig så botar vi dig, och du får syndernas förlåtelse. NEJ! Jesus var säkert bög, knullade Pontius Pilatus i röven, så han blev bitter. Sen dog Jesus av aids. Han pissade blod i floden! Så sant som de är sagt. Och är det ingen som fattar att Jesus var schizo/pedofil? "Och han sade 'låt barnen komma till mig, så jag kan röra vid dem'." Ojojoj. Det är inte bara inom katolismen som pedofili göms. Jesus är gunden till pedofili, hat mellan människor och självhat. Tror du på honom - good for you.

Eller var det människorna som, liksom än idag, var trångsynta och inte ville att det skulle komma ut att Maria faktiskt knullade sin man, och att hennes son var bög? Var det så illa att de var tvungna att skapa en helt ny religion, för denna skitsaks skull? Teorier, teorier. Min är skandalös om någon troende läser detta. Freedom of speech, so fuck you.

Jag ska gå ur svenska kyrkan.


Iaf, jag täffade en snygg man i helgen. JA, man.

"Jesus räddade mig!" - fuck no.

Sexualtiteten är flyyyytande.

Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards