akisswithafist

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Natalie - 11 januari 2011 09:45

Jomenhej! Nusnart är det ju bal, och tjofadderittan och grejer, och jag har suttit och funderat över hur jag ska ha mitt hår och vd för kläder jag ska ha på baaaaaalen :D Jag har kommit fram till detta: Jag ska spara ut mitt hår fram till stundenten/balen, och då fixa en Natalie-Mars-uppsätting! Nu kommer bilden, men jag ska förklara lite bättre efter hur jag tänkt.

(Detta är ju bara en rough skiss/PS-ad bild mömö)

 


JA, jag ska ha en tuppkamsliknande uppsättning, med lite mer "ååhh, det är bal, man måste vara finklädd och lalalalalalal"-intryck ;) Mitt hår kommer förmodligen inte ha hunnit bli så långd då, men jag får väl göra det bästa av situationen då!

Iaf, min idé är att ha flätade sidor, som slutar där tuppkammen tar vid. Så.. Snyggare, mer fixat är på bilden + flätor längs sidorna. Originellt om något, för inte fan kommer någon annan ha så på balen, HAHA! Awesome jag är.


När det gäller klädsel, så har jag släppt tanken på att ha klänning. Bara onödiga pengar på något jag inte trivs i, och som jag aldrig mer kommer använda liksom. Så jag har beslutat att jag ska ha kostym alt. frack! Har spanat in en på Junkyard, märke Volcom, en ljusgrå fining! Priset ligger ganska saftigt på 2600, men med tanke på att jag kommer kunna använda den senare i livet med, så är det en bra investering, imo :D Måste beställa hem det och testa, då det är (otippat) i herrstorlekar = lång och smal. Och eftersom jag är kort, och bred över röva, så måste jag testa först, haha.  Om den inte funkar, får jag väl gå till någon uthyrningstjosan och testa där :)


DET ÄR 150 DAGAR KVAR NU! OHSHIT!

Synd om er som inte tar studenten, ni missar ett moment för livet, suckeeers ;)

Ovido - Quiz & Flashcards