akisswithafist

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Natalie - 10 maj 2010 15:11

Åh, fyfan.

ÅH, fyfan.

ÅHHH, FYFAAN!

Ungefär.


You'll be the loser this time.

(..always been.)


- Förlust av vänner, vettefan vad de jävlarna håller på med.

- Förlust av ALL ork.

- Skolan, där jag skolkat så mycket att jag inte får studiebidrag längre, och är skyldig CSN 3150 kr. Kul.

- Pengarna, ojoj. Har inga pengar alls. Pride, den speciella grejen, och snus? BITE ME.

- Hemma, bajsbajsbjabsjabsjbajbsajbs. Typ.

- Malin, jag  älskar dig. Inse det, älskade du.

- Saknar dig Lurv. Orolig över dig.

- Depressionen blir värre, lär nog fråga om starkare äckel. Jävla skit.

- Ska göra ADHD/ADD-utredning nu snart + under sommaren. Kul. Får jag väl säkert piller för det också.


Tur att helgen var lyckad, trots några missöden, hah.

Permanent penna, fisar, vax, gamla strumpor, rakade ben, rakad kalle, ollat öra. Och som finnish - tvingad att hoppa ut från balkongen full/bakis och morgontrött.

Jag kan vara ond ibland, ehe. Riktigt ond..

Love you Sving ;)

Ovido - Quiz & Flashcards