akisswithafist

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Natalie - 13 april 2010 11:50

"Bli fadder åt en sköldpadda!" Retards.


Host, spott, fräs, AJAJ, dö. Blä. BAJS. Jag är sjuk! Det suger anus, för jag kan inte träffa folk som jag vill träffa. Istället sitter jag hemma med en laptop i knät, och knarkar hostmedicin och sover med tre duntäcken på nätterna. You go girl!

Iaf, idag skulle jag egentligen ha varit på teatern (premiär om två veckor!), men det går ju icke. Kan knappt se vad jag skriver.

Bitter..

Så.. idag blir det nog film, film, film. Kul..


EN LITEN POSITIV SAK ÄR ATT DET SNART ÄR SOMMAR!

Jag och Lurv invigde värmen igår med att köpa en fet familjepizza och sätta oss vid nya tunneln och schteka. Gött, jao. Gangstha.

Sen så åkte vi och kollade på en lägenhet, vi badhuset ungefär, och det var asfint! Sommarlya, ohyes! :D En STOR etta! :D Och det som var mest köng var att ingen hade kommit och kollat på den, så vi ska tacka ja idag! FETT CHILL!!!


Och jag gjorde en ollie igår! KÖNG. Och nej, jag kan inte skejta. Jag försöker lära mig. JA. Hm. Jag måste köpa en, kan köpa en fin SWEET-bräda på Appertiff. Kör nog på jamaicaman. Yes. Hm. Jag älskar SWEET! shaize!



Och du, du ska veta hur lycklig jag blir av att få vara dig nära. me


puss och kram, en bra dag idag trots allt.

Ovido - Quiz & Flashcards