akisswithafist

Direktlänk till inlägg 13 april 2010

ARSEL

Av Natalie - 13 april 2010 11:50

"Bli fadder åt en sköldpadda!" Retards.


Host, spott, fräs, AJAJ, dö. Blä. BAJS. Jag är sjuk! Det suger anus, för jag kan inte träffa folk som jag vill träffa. Istället sitter jag hemma med en laptop i knät, och knarkar hostmedicin och sover med tre duntäcken på nätterna. You go girl!

Iaf, idag skulle jag egentligen ha varit på teatern (premiär om två veckor!), men det går ju icke. Kan knappt se vad jag skriver.

Bitter..

Så.. idag blir det nog film, film, film. Kul..


EN LITEN POSITIV SAK ÄR ATT DET SNART ÄR SOMMAR!

Jag och Lurv invigde värmen igår med att köpa en fet familjepizza och sätta oss vid nya tunneln och schteka. Gött, jao. Gangstha.

Sen så åkte vi och kollade på en lägenhet, vi badhuset ungefär, och det var asfint! Sommarlya, ohyes! :D En STOR etta! :D Och det som var mest köng var att ingen hade kommit och kollat på den, så vi ska tacka ja idag! FETT CHILL!!!


Och jag gjorde en ollie igår! KÖNG. Och nej, jag kan inte skejta. Jag försöker lära mig. JA. Hm. Jag måste köpa en, kan köpa en fin SWEET-bräda på Appertiff. Kör nog på jamaicaman. Yes. Hm. Jag älskar SWEET! shaize!



Och du, du ska veta hur lycklig jag blir av att få vara dig nära. me


puss och kram, en bra dag idag trots allt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 19 maj 2011 20:44

                                                     What are words when you really don't mean them when you say them.                                         Fucking shit vad fort saker och ting kan ändras.Igår kl. 21.20 bestämde jag m...

Av Natalie - 17 maj 2011 21:10

                                                                  
                                                            
                                Put on your fake smile and be imaginary-happy, my friends.                 ...

Av Natalie - 8 maj 2011 00:41

Jag tror jag tappat min värdighet. Det är alltid jag som väntar. Jag som förlåter. Jag som hela tiden tänker på fina saker som skulle kunna göras, så att de kunde bli såna fina minnen som man berättar för sina barn. Jag som saknar. Jag som älskar s...

Av Natalie - 5 maj 2011 21:42

Fan. Jag hatar vissa minnen. Fan. Jag hatar ovisshet. Fan. Jag hatar ignorans. Fan. Jag hatar självuptagna människor. Fan. Jag hatar att jag alltid fuckar upp saker. Fan. Jag hatar kukar. Suck. Jag ogillar att jag inte har ett sommarjobb....

Av Natalie - 28 april 2011 13:30

Kul att min dator säger att vissa ord som ska vara sammansatta är.. fel. Sär skrivning liksom, det är så fint.Bahahahahahahaha, ja. Hej. Idag vet jag ingenting mer än jag gjorde igår, förutom att jag kan skriva på datorn utan att kolla på tangenterna...

Ovido - Quiz & Flashcards