akisswithafist

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Let's have a toast for the douchebags, let's have s toast for the assholes.

Av Natalie - 4 december 2010 12:52

Jomenfan! Lyssna på Runaway med Kanye West. Fyfan vad jag känner igen mig, after all.

I don't know what it is with females
But I'm not too good with that shit
See, I could have me a good girl
And still be addicted to them hoodrats
And I just blame everything on you
At least you know that's what I'm good at

Hela Kanye West's nya skiva "My beautifu dark twisted fantacy" är gött mos. Spotify (y)
________________________________
Bitterheten slog in när jag insåg att Tool inte finns så spotify. What's up with that? :( Det blir ett lite randominlägg idag, lite hittan och dittan, utan egentlig sammanhållning. Känner mig lite så idag, lite splittrad. Inte på ett dåligt sätt dock, bara allmänt trött och virrig!

Hm. Jag har inte så mycket cash, så jag kunde inte köpa Ettan som jag alltid brukar, så jag stod och valde mellan den vanliga "budgetsnusen" jag kör på, Kronan, och Granit. Och jag tänkte "Äh, men vafan, lär ju kolla vad det är för skit" så jag köpte Granit. Den smakar bajs :( Typ samma smak som Rapé, fast mer "barrigt". :( Så nu sitter jag häär, röksugen som att jävla as och har äcklig snus :(((((((( Då kände jag att jag lika gärna kunde köpt Ettan, och betalat en tia mer :(((( Mustamustamusta röv.


Låttips nr 2: Little girl blue - Janis Joplin. Underbar. Ojojoj. Den är nästan lika bra, om inte bättre, än Amy Winehouse's Valerie.


IAF, det är ju snart jul, och då bör man ju ha en liten önskelista! Dock blir jag glad för det lilla, så det spelar ingen roll vad jag får, men här kommer en lista ändå! :D


- Costal Scents 88-palett. Samma goa pigment som MAC, men 88 st för samma pris som en!

  Helt fantastique!


- Gymkort! Nyårslöfte vetu ;)


- En stock Ettan White!

  Räcker väl fram till skolan börjar igen, om jag har tur ;)


- Töjnings-spiraler 14-20 mm, och en titan-tunnel på 20.

   


- Pengar till tatuering!


Det var allt jag önskar mig!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie - 19 maj 2011 20:44

                                                     What are words when you really don't mean them when you say them.                                         Fucking shit vad fort saker och ting kan ändras.Igår kl. 21.20 bestämde jag m...

Av Natalie - 17 maj 2011 21:10

                                                                  
                                                            
                                Put on your fake smile and be imaginary-happy, my friends.                 ...

Av Natalie - 8 maj 2011 00:41

Jag tror jag tappat min värdighet. Det är alltid jag som väntar. Jag som förlåter. Jag som hela tiden tänker på fina saker som skulle kunna göras, så att de kunde bli såna fina minnen som man berättar för sina barn. Jag som saknar. Jag som älskar s...

Av Natalie - 5 maj 2011 21:42

Fan. Jag hatar vissa minnen. Fan. Jag hatar ovisshet. Fan. Jag hatar ignorans. Fan. Jag hatar självuptagna människor. Fan. Jag hatar att jag alltid fuckar upp saker. Fan. Jag hatar kukar. Suck. Jag ogillar att jag inte har ett sommarjobb....

Av Natalie - 28 april 2011 13:30

Kul att min dator säger att vissa ord som ska vara sammansatta är.. fel. Sär skrivning liksom, det är så fint.Bahahahahahahaha, ja. Hej. Idag vet jag ingenting mer än jag gjorde igår, förutom att jag kan skriva på datorn utan att kolla på tangenterna...

Ovido - Quiz & Flashcards